Intimidating TBR Tag

credit

Много благодаря на Юли  за този таг <3 От своя страна тагвам: Теди, Криси и Мариана :)

1.Книга, която си бил/ла неспособен/бна да завършиш…
- "Спомни си" от.... не си спомням вече авторката. Иначе книга, която чета в момента, но я чета от цяла вечност и вече се отчайвам, че някога ще я завърша, е "Друговремец" - започнах я още в средата на миналата година и ми харесва, но просто....

2.Не съм прочел/ла тази книга, защото не съм имал/ла време…
- Истината е, че все не намирам време да започна двете книги на Фредерик Бакман, които имам, а наистина много искам да ги прочета, защото този човек пише уникално! Други книги, за които нямам никакво време? Ами - всички останали в TBR купчинката ми.

3.Не съм прочел/ла тази книга, защото е продължение…
- "Огненият престол" от поредицата "Хрониките на Кейн" на Рик Риърдън. Не разполагам с първата книга, а втората си закупих, защото беше на изкусителна цена (не се сдържах!). Знам, че някой ден (някога в обозримото бъдеще) ще прочета всички поредици на Рик и реших да се запасявам с книгите му още отсега. 

4.Не съм чел/ла тази книга, защото прочетох друга книга на този автор и не я харесах…
- Така - малко ще избягам от смисъла на въпроса. Джон Грийн - "любим" мой автор. Изобщо не харесах стила му на писане в "Хартиени градове" и не мислех да се захващам с друга негова книга, докато една колежка не ми препоръча "Множество Катрини". След като ми разказа накратко сюжета, ѝ се доверих, затова си я закупих, но причината да отлагам четенето ѝ не е, защото мисля, че ще ме разочарова като "Хартиени градове", а чисто и просто, защото нямам време.

5.Не съм чел/ла тази книга, защото е ОГРОМНА…
- "Мъглите на Авалон", която е два тома и ме плаши! Беше ми препоръчана от колежка и мнооого искам да я прочета, защото съм почти убедена, че ще се влюбя в нея. Е, и нейното време ще дойде (някой ден, някога).

6.Не съм прочел/ла тази книга, защото я купих заради корицата, а после прочетох ревютата…
- Хаха. Ами всъщност често купувам книги, заради корицата, но точно в момента няма такава, която да отказвам да прочета, поради лоши ревюта.

7.Най-плашещата книга в TBR-а ми е…
- "Дракула" - от страх, че няма да ми хареса, "Шогун" - два тома са..., "В капана на времето" - защото "Друговремец" изобщо не ми върви (харесва ми, но съм на "падения" и "възходи"), а продължението е ДВА тома (в моя защита, я купих в момент, когато "Друговремец" ми беше страшно интересна...)

Коментари