Какво прочетох през месец март


Здравейте! 
С малко повече закъснение от обикновеното време, по което качвам подобни постове, ето я и книжната ми равносметка за миналия месец. През март бях активна откъм четене - 9 страхотни книги, всички без две от тях, оценени с 5/5 звезди.... НО за съжаление, не мога да кажа същото за писането в блога. Това може би беше най-мързеливият ми месец - нямах никакво желание за писане на какъвто и да е пост и едва преди 4-5 дни излязох от този "период". 
И така, заглавията ще са подредени в реда, в който съм ги прочела, а не в реда, в който съм им написала ревюта/съм ги отбелязала в Goodreads. Ето ги и тях:

1.Дюи от Вики Майрън и Брет Уитър - Да, изненадващо, нали? Тъй като публикувах ревюто едва преди пет дни. Всъщност, прочетох книгата за точно ден, но ми трябваха цели 27, за да седна и да напиша ревю. Ревюто може да прочетете - тук. Оценката ми разбира се е 5/5 звезди.

2.Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг от Фредерик Бакман - Толкова тъничка книжка, а толкова емоционално наситена. Препоръчвам я на всеки, защото е наистина трогателно четиво за връзката баща-син и за тази дядо-внук. Има и наистина страхотни илюстрации, които напълно отговарят на настроението в историята. Оценка: 5/5 звезди.

3.Краят на дните от Сюзън Ий - Мда, ето една книга, на която ми предстои да напиша ревю съвсем скоро. "Краят на дните" беше перфектният край на една любима поредица, а по-подробно мнение, очаквайте в ревюто ми тези дни. Оценка: 5/5 звезди.

4.Любовта ми подари - Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

5.Легион от Брандън Сандерсън - След като научих, че Брандън Сандерсън ще идва в България, реших, че е крайно време да послушам препоръката на една бивша колежка и да прочета "Легион". Тук е и мястото да ѝ благодаря, защото се ВЛЮБИХ в стила на Брандън Сандерсън. Като започна с леко откачената нотна и факта, че главният герой е шизофреник и притежава цял екип от "аспекти", живеещи в главата му, продължа с интересния и мистериозен случай, който му бе/им бе възложен и завърша с напрегнатото и бързо-развиващо се действие.  Както бях писала и в Goodreads, единствената, наистина единствената причина да отнема една звезда е, че книгата ми се стори твърде кратичка. Оценка: 4/5 звезди.

6.Waking In Time от Angie Stanton - Първата книга на английски, която чета. Имах малки притеснения дали ще се справя, но разбрах цялата история и я обикнах още от първата страница! Става въпрос за любимото ми пътуване във времето, което само по себе си е достатъчно, за да спечели интереса ми. Сюжетът на романа се съсредоточава върху младата Ана, за която приключенията започват веднага след преместването ѝ в Уисконския университет - едва ден след пристигането си в него, тя се връща назад във времето с над 30 години. Будейки се в същата стая, но с различна съквартирантка и в различно време, първоначално Аби е уплашена, но много скоро разбира, че не е сама нито в разгадаването на мистерията около внезанитете ѝ пътувания (защото не е само едно), нито в самите откачени пътувания (дам, има и друг пътуващ във времето). Авторката определено ме изненада с приятен стил на писане, завладяваща сюжетна нишка, симпатична любовна история и силни обрати. Оценка: 5/5 звезди.

7.Пазители от Цветелина Владимирова - Друга книга, мнението си, за която, възнамерявам да споделя по-подробно съвсем скоро. А сега в няколко изречения - продълженията обикновено винаги са по-слаби от предшествениците си, но тази книга ми хареса също толкова, колкото първата (даже може би мъъъничко повече). Книгата беше низ от силни моменти и имаше достатъчно от всички онези емоции, които обичам в романите от този жанр - екшън (много екшън!), напрежение, любов, драма. А краят! Боже, КРАЯТ бе наистина черешката на тортата! Нямам търпение за третата книга!!! Ама никакво!!! Оценка: 5/5 звезди.

8.Аферата в Стайлс от Агата Кристи - Миналият месец се зарибих по творчеството на тази авторка и през този реших да се спра на романа ѝ "Аферата в Стайлс". Поредната детективска история от Агата Кристи, която се чете бързо (за точно ден). Сюжетът - заможна дама е отровена в имението си, а богатото наследство, което оставя, е достатъчен мотив за всеки от приближените ѝ да иска смъртта ѝ. Гениалният Поаро е нает от свой приятел - гост в имението, да разследва убийството. Дребни, но значителни детайли изскачат на повърхността, докато заподозрените са ту неочаквани, ту очаквани герои, а предвидимото се превръща в обрат. Оценка: 5/5 звезди.

9.На една ръка разстояние от Брандън Сандерсън - Завърших месеца с продължението на "Легион" - "На една ръка разстояние". И знам, че ще се повторя малко с мнението си за "Пазители" - но и това продължение ми хареса повече! Книгата бе почти три пъти по-обемна от "Легион", което позволи историята да бъде разгърната по-добре. И тук авторът не изневери на стила си, предоставяйки на читателя интригуваща детективска история, готвеща изненади на почти всяка страница, колоритни персонажи и задоволителна доза от Стивън Лийдс и неговия "екип" (и все пак искам още, и още, и още...).  Оценка: 5/5 звезди.

Коментари