The Secret Life of a Book Blogger Tag

credit
Бях тагната от Юлия, за което мнооого благодаря! От своя страна смятам да тагна Румяна и Нора :))

1.От колко време си блогър?
- На 23-ти февруари блогът ми ще навърши 2 годинки :))

2.Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове? 
- Това рано или късно ще се случи. Причината не мога да я кажа отсега, защото не знам как ще се стече животът ми, но когато започвах блога си обещах, че момента, в който осъзная, че не върша това с удоволствие, ще спра. 

3.Какво е най-доброто нещо в това да пишеш в блога? 
- Свободата. Свободата от това да изказвам мнение, да споделям мислите си. А и всички онези моменти, в които съм в ужасно настроение, или ми се е случило нещо лошо през деня, писането на един пост е достатъчен да ме накара да се усмихна (или прочитането на една книга - редувам ги ;) )

4.А кое е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш? 
- Полудявам, когато си откривам грешки! Това е достатъчно да ми скапе настроението за около час. Проверявам публикациите за грешки около 1000 пъти преди окончателно да ги публикувам - и то в рамките на 2-3 дни, а когато най-накрая ги постна и ги чета след около седмица, да речем, откривам още пропуснати запетаи и грешки от бързина! (ето, дори сега бях написала "гершки", вместо "грешки"... seriously?!) Ъгх...

5.Колко дълго ти отнема да намериш снимки, които ти харесват? 
- Зависи. Ако не открия такава, която ми харесва в рамките на 30 минути (повече от това не мога да търся), си правя сама колаж, като тогава процесът е по-дълъг, защото ми се налага да търся повече подходящи картинки. 

6.Кой е твоят book crush?
- Тоооолкова са много. И съм ги изреждала неведнъж - Ейдриън ("Кръвни връзки"), Джулиън ("Лейди Полунощ"), Уил ("Адски устройства"), Магнус ("Паднали кралства")....

7.Кой автор би желал да бъде в блога ти? (като интервю, например)
- Сара Дж. Маас, Касандра Клеър и Дженифър Донъли. Мечтите са безплатни!

8.Какво носиш докато си пишеш поста? 
- Най-обикновени домашни дрехи :D

9.Колко време ти отнема, за да се приготвиш? 
- Обикновено винаги се случва да пиша пост спонтанно, така че...

10.Какво мислиш за book blogger-ската общност? 
- Общуването чрез социалните мрежи винаги е било мааалко... неловко за мен (просто си мисля, че каквото  да кажа ще е погрешно) и не бих казала, че общувам много-много с останалите блогъри, но се старая да следя повечето дискусии, които се подемат. Иии, да - като цяло мнението ми е много положително. 

11.Какво мислиш, че човек трябва да прави, за да има успешен блог?
- Със сигурност има и по-подходящи блогъри, които да отговорят на този въпрос, затова ще отговоря какво търся аз в един блог: най-вече грамотно написани публикации (никой не е съвършен, но не ми се иска всяко второ изречение да е с грешка), постове, писани от сърце и с вложено чувство за хумор (чувството за хумор винаги е плюс)... Дам, скромно, но това са нещата, които лично аз търся в един блог. 

Коментари