Top 5 Wednesday (16)


Здравейте отново в сряда, с поредния топ 5! Днешната тема е топ 5 книги/сериали, които с всяка следваща част/сезон са ставали все по - зле и по - зле.

5.Поредицата "Лукс" от Дженифър Арментраут. - Харесвам всяка една от книгите в поредицата, но дали чувството, когато я започвах беше същото с чувството, когато я завършвах? Не мисля. Сякаш не изпитвах същото вълнение от първите две (може би дори три) книги. Смятам, че поредицата щеше да е чудесна и без последните два романа...

4."Дивергенти" от Вероника Рот. - Много харесах първата книга, втората ми се стори добра и я четох с интерес, но третата, лично за мен, си беше голямо разочарование. Добре че бяха новелите за Фор, които да ме върнат отново към онова чувство, което изпитах в първите две.

3."Сирена" от Триша Рейбърн. - Никога не съм харесвала тази поредица, затова ми е чудно, че изобщо съм я прочела цялата и да, тя е онези, които смятам, че стават все по - зле и по - зле с всяка следваща - определено ме подразни все по - забавящото се действие.

2.Клюкарката - На челните места в тази отрицателна класация, смятам да поставя сериали. Първият е един от любимите ми, но трябва да призная, че едновременно с това е и един от тези, които не изгледах до края. 

1.Дневниците на вампира - Челната позиция отива при шарената компания на Деймън, Стефан, Елена, Керълайн и Бони. Както повечето почитатели, и аз спрях сериала след "временния сън" на Елена. Истината обаче е, че сериала ми  беше омръзнал от доооста време. И в пълна сила се отнася това, че всеки следващ сезон беше по - скучен от предходния. Ако започнах да го гледам с огромен интерес, то завърших с пълно отегчение, прескачайки герои, които не ме засягат (драмите на Елена и Деймън) и гледайки единствените герои, които ми бяха интересни (Керълайн и Стефан), но после и нещата между тях станаха блудкави, затова реших, че не си заслужава. 

Коментари

  1. Напълно споделям мнението ти за "Лукс", "Дивергенти" и "Дневниците на вампира". "Лукс" първоначално много ми харесваше, но пък към края вече бях доста отегчена, а Вероника Рот едва ли не съсипа трилогията си с този край, поне според мен. За "Дневниците" дори няма да коментирам - спрях сериала след първите епизоди на 5. сезон, вече просто ми бе твърде безинтересен...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар