Festive Christmas Book Tag



Видях този таг в блога на Криси, стори ми се много забавен и интересен, затова реших да го направя. И понеже нямам никакво търпение, започвам!

1.Книжно семейство, с което би искала да споделиш коледната вечеря
- Ето че още на първи въпрос се колебая. Мисля, че бих се чувствала доста приятно в компанията на Уил и Теса и тяхното семейство. Обичам и двамата, ще можем да си говорим цяла вечер за книги, а и научаваме твърде малко за децата им от книгите, излезли до момента, така че ще се радвам да разбера повече за тях.

2.Книжен артикул, който би искал да получиш като подарък за Коледа.
- Колекционирам книгоразделители - доста ще се зарадвам на един такъв.

3.Герой, който би бил прекрасен коледен елф
- Не знам защо пред погледа ми изникна Дориан от "Стъкления трон"... Не, наистина - не знам защо.

4.Свържи книга с перфектната коледна песен

- Перфектната коледна песен за мен е тази:

И подобно на Криси, я свързвам със "Сняг вали"

5.Книга или герой, от който или която си разочарован и изпращаш директно в списъка на непослушните?
- Аз наистина, наистина не понасям книгата "Червен изгрев" от Пиърс Браун.

6.Книга или герой, който или която смяташ, че заслужава повече признателност и трябва да отиде в списъка с добрите.
- Тук мога да изреждам цял ден: "Революция", "Уаби-саби", "Вестители", "Прелестни създания"....

7.Червено, златно, зелено: книга, която има прекрасно коледно чувство в себе си.

- Няма ги точно тези цветове, но пък ми е много коледна и красива <3

8.Книга или поредица, която ти обичаш толкова много, че би искал всеки да намери под елхата, за да я прочетат и заобичат също.
- Никога няма да ми омръзне да отговарям на подобни въпроси с "Кръвни връзки" от Ришел Мийд ;)

От своя страна тагвам: ТедиЮлияРумяна :)

Коментари

  1. Много сладурски и коледен таг, благодаря ти за него! <3 Отговорите ти са прекрасни, нямам търпение да го направя и аз. ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Супер интересен таг и с удоволствие ще го направя, мерси. ❤❤❤

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за тага! Спрях да чета след като видях Дориан и съм напълно съгласна с твоето мнение. Ще се да е толкова очарователно сладък!!! :ддд Преди дни завърших "Прелестни създания" и наистина смятам, че е подценена! :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар