Day and Night Tag


Много благодаря на Памела за този таг :))

D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?
- Мисля, че по - скоро през деня. Пътувам доста с метрото и това е основното място, на което чета. Преди доста четох преди да си легна, но вече съм твърде уморена, за да правя вечер, каквото и да е било, различно от съня. 

A: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?
- Всяка една, малко или много.

Y: YA да или не?
- Да. Това са 80% от книгите, които чета.

A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?
- Разбира се, че има такива, които ми се ИСКА да са истински, но разграничавам реалния живот от този в книгите....

N: Даваш ли книгите си на заем?
- Да и то на доста хора. Тъй като много забравям си ги записвам в тефтер :)

D: Миришеш ли книгите си?
- Преди бях обсебена от аромата на книги, но май от известно време не съм.

N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?
- Всеки е свободен да има различни хобита/интереси и нямам нищо против нечетящите.

I: Държа книгите ми винаги да изглеждат добре, или пък не? Ти от кой тип си?
- Уж съм от тези, които си пазят книгите, но напоследък все повече и повече ги съсипвам, заради нелекия им престой в чантата ми.

G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?
- True story. Смятам, че имам голяма библиотека, но... винаги може и повече.

H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?
- Не се сещам за фрапантни инциденти с книги, но пък веднъж шишето ми с вода се беше изсипало в чантата и напълно съсипа един дебел учебник, който се наду и от дебел стана супер, хипер, мега дебел!

T: Предпочиташ да четеш на тишина или не...с други думи, четеш ли, докато тренираш?
- Ъм, докато тренирам... не, но пък спокойно мога да чета на телевизор или музика.

Коментари