NY Times By The Book Tag



Преди доооста време бях тагната от Мели да направя този таг и най - накрая намерих време! Йей! Винаги съм искала да посетя Ню Йорк и съм нетърпелива да отговоря на въпросите, вдъхновени от този град, затова направо към тях:

1.Коя книга е на нощното ти шкафче?
- Книгите са няколко: "Ще бъда до теб", която никак, ама никак не ми допада, "Щиглецът" - ОМГ! ОМГ!!!!, "Друговремец", която вече е насъбрала доста прах и седи от около четири месеца, "Чукът на Тор", която започнах съвсем наскоро и определено ми допада.

2.Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?
- Колебая се между "Уаби-саби" и "Звезден полет", защото ги прочетох горе-долу по едно и също време, а и двете смятам за наистина страхотни четива, които заслужават внимание.

3.Ако можеше да се срещнеш с един автор – мъртъв или жив, кой би бил той? Какво би искал да знаеш?
- Мргарет Мичъл, без капка колебание! Основният въпрос, който бих искала да я попитам, е свързан с изграждането на толкова силен, целеустремен и независим женски образ като Скарлет - как е успяла до го постигне във времето, в което не само героинята ѝ, но и тя е живяла.

4.Кои книги на рафта ти може да ни изненадат?
- Може би две нови попълнения - два романа на Агата Кристи. Не знам... вероятно също и "Цар плъх", "Не казвай сбогом", ооо, а и една много стара книга, която все още не съм чела, но имам желание - "Няколко зелени листа" от Барбара Пим.

5.Как организираш своята библиотека?
- Всеки път различно -  в момента е по жанр.

6.Коя е книгата, която си имал намерение да прочетеш, но още не си? Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочел някоя книга?
- Не съм от хората, които се чувстват зле, че не са прочели дадена книга. Дали има такива, които мнооого искам да прочета, а все още не съм... - ДА, определено. Целият ми рафт с непрочетени книги.

7.Разочарование, надценена или просто лоша: Коя е книгата, която си мислил, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не си довършил?
- Не си спомням кога за последно ми се случи да не довърша книга, но за такава, която ме е разочаровала - "Червен изгрев". Очаквах много от нея, но в крайна сметка ѝ дадох само една звездичка. 

8.Какъв тип истории те влекат? Какви истории избягваш?
- Честно казано - всякакви. Разбира се, обичам си най - много фентъзи романите, но съм чела и добри исторически романи, даже и едни психологически трилър, който ми допадна, мистерии, романтики.... Избягвам историите с лош край. 

9.Ако можеше да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?
- Уф...

10.Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?
- В момента чета четири книги, така че нека първо свърша с тях... Иначе - "Ясновидците" от Либа Брей.

Коментари