I Am A Reader Tag

credit

Много благодаря на Юлия за този таг <3 От своя страна тагвам: ИлиянаСилвия и Мели :)

1.Изберете една дума, която описва това да си читател? 
- Страст.

2.Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
- Не си спомням с точност, но знам, че една от първите е "Задната къща" от Ане Франк.

3.Твърда или мека корица? 
- Твърдо съм за мека корица. 

4.Как четенето промени същността ви? 
- Промени ме по много начини... На първо място ме направи много по - отворена към шарения свят, в който живеем. Четенето ми показа за съществуването на "черно" и "бяло", но и често преобладаващото "сиво". Също така ме е и спасявало в едни от най - гадните моменти от живота ми досега, показвайки ми други светове и развивайки въображението ми. Несъмнено ме е направило и много по - самоуверена. Но най - важното нещо, за което съм истински благодарна на четенето, е това, че ме е направило един много по - щастлив човек.

5.Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно? 
- С която и да се захвана бих се почувствала комфортно. 

6.Кой беше човекът, който ви показа света на книгите? (или сами го открихте?)
- Родителите ми! Те винаги са били страстни читатели, затова самата аз съм луда по книгите от съвсем, съвсем малка. 

7.Опиши идеалното си място за четене.
- Чета навсякъде, но нищо не може да замени удобното легло, разхвърляните около мен възглавници и топлото одеяло.

8.Коя книга промени начина, по който гледате на света?
- Няма как да не се съглася с Юлия, че всяка една книга променя светогледа ти малко или много.

Коментари