The Pastry Book Tag

credit

Понеже обожавам да ям всякакви сладкиши, нямаше как да не се изкуша да направя този таг, който видях в блога на Мели. Тагвам: Румяна, Yulia K.Памела и Габи :)

1.Кроасан: Книга или поредица, която всички(включително и ти) обичат.
- Отговарям с първото, което ми идва на ума и това е поредицата за Хари Потър. Няма две мнения за това, че е страшно обичана поредица и въпреки противоречията, които имах преди да я започна, в момента я обожавам!

2.Френски макарон: Книга, която се е оказала предизвикателство, но си е струвало.
- Има доста дебели книги, които са се оказали предизвикателство за мен, но ще отговоря с един наскоро прочетен роман, който се оказа голямо предизвикателство - "Марсианецът". Никога не съм и предполагала, че ще ми отнеме да го чета толкова дълго, но в крайна сметка си заслужаваше. 

3.Волован: Книга, която мислеше, че ще е страхотна, но ти е паднала в очите.
- За съжаление книгата е "Създадена от дим и кост". Наистина имах големи очаквания, но си останах само с тях...

4.Бутерка с шоколад: Книга, за която си мислеше, че ще е едно, а се е оказала съвсем друго.
- Много са книгите, които са ме изненадали - било то приятно, или не. Тази, която успя в най - голяма степен да ме изненада, си остава "Академия за вампири". Очаквах съвсем различен стил, различни герои, най - вече - различен сюжет.  Е, радвам се, че сгреших.

5.Еклер: Книга или поредица, която не получава достатъчно внимание.
- Преди повече от година направих отделен пост с препоръки за книги, които смятам, че трябва да получат по - голямо читателско внимание. Тогава бях включила едно заглавие на Дженифър Донъли - "Революция". Сега смятам да отговоря с друго нейно - "Тези плитки гробове". Като цяло Донъли пише фантастично - доказала го е и с трите си книги, които съм чела (надявам се някой ден да прочета и "Чаената роза")

6.Крокембуш: Книга или поредица, която е доста сложна.
- Сложна книга... Ами смятам, че всеки може да разбира този израз по различен начин. Мисля си да кажа "Тайната история", където "доста сложни" са взаимоотношенията между героите (а и след прочитането на книгата, мозъкът ми беше каша, така че предполагам може да се опише като "сложна")

7.Наполеон: Филм или сериал базиран на книга, които харесваш повече от самата книга.
- Малко банален въпрос, защото е често срещан. Ще отговоря с един наскоро гледан филм - "Петата вълна". Книгата ми хареса, но имаше нещо, което не ме изкуши да продължа с останалите от трилогията, докато филмът определено ме държа на тръни и в момента копнея за останалите части.

8.Коломпех: Книга или поредица, чието действие се развива в различна от твоята страна.
- 99% от книгите, които съм чела.

9.Парено тесто: Храна от книга или поредица, която би искал/а да опиташ.
- Със сигурност много искам да опитам кексчетата на Хъдсън от книгата "Танцът на невъзможните мечти"! 

Коментари

  1. Мерси за тага ❤!Въпросите и съотверно твоите отговори са супер интересни.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за тага! Звучи много интересно и вкусно, и ще гледам бързо да го направя :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Досега четох и твоя пост и 9 - тият ти отговор... хаха, как не се сетих за страстта на Селена към шоколада :D

      Изтриване
  3. Ооо, много интерен, различен и забавен таг ^^ Подбрала си прекрасни заглавия, но ще си признаея, че се учудих на мнението ти относно "Създадена от дим и кост". (Защооо? :( ;д) Искрени благодарности, че си ме тагнала и определено в най-скоро време ще го направя :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Проблемът ми със "Създадена от дим и кост" се корени в героите и в това, че изобщо не успяха да ме спечелят. Любовната история също ми куцаше... Може би единственото, което ми хареса в книгата, бяха описанията на авторката. Прочетох и твоите отговори за този таг и страшно много ми допаднаха :)

      Изтриване

Публикуване на коментар