End Of Summer Book Tag


1.Изгревът на лятото: Книга, която нямаше търпение да прочетеш през лятото. 
- "Крадецът на книги" е топ книгата, която нямах търпение да прочета! Чаках близо година, за да я държа в ръцете си и чета.

2.Прекалено топло, за да изляза: Книга, заради която прекара целия ден вкъщи.
- Може би "Пркачен"? Спомням си, че доста бързо я прочетох.

3.Летен плажен бар: Най-динамичната и пълна с обрати книга, заради която би избрал да прекараш вечерта вкъщи, вместо да излезеш с приятели.
- Продължението на "Тъмна дарба" - "Неизчезваща" определено ме държа на тръни.

4.Лeтен road trip: Книга, която чете в колата по време на път/ по време на ваканция. 
- За съжаление, нямаше такава, понеже не ми е удобно да чета по време на път. 

5.Студена лимонада: Книга, чието начало не хареса, но в която постепенно се влюби.
- "Марсианецът" - започна много мудно и с множество термини, но постепенно ме погълна. И все пак я четох цели четири месеца.

6.Охлаждащ Starbucks: Книга, подходяща повече за студени пролет, есен или зима.
- Вероятно "Парченца от нашия живот" - поне такова чувство имах аз.

7.Слънчево изгаряне: Книга, която прочете през лятото и определено не ти хареса.
- "Кралят беглец"! Доста говорих за нея и за това, че изобщо не ми хареса...

8.Слънчасване: Книга, от която очакваше повече и ти беше трудно да завършиш.
- Ще отговоря със същата книга, защото имаше много книги, от които очаквах повече, но чак да съм ги завършила трудно...

9.Диня и пъпеш: Книга, която ти разкри сочни тайни и те остави без думи.
- "Илумине" не ме остави точно без думи, но беше способна да ми затаява дъха често-често.

10.Дъжд и хамак: Любимият цитат, който прочете и който те кара да философстваш.
- Често съм казвала, че нямам навика да си записвам цитати, но много от нещата, написани в "Крадецът на книги", ме накараха да "философствам"

11.Златно слънце: Най-слънчевата, усмихната и лятна корица на която попадна.
- Какво друго бих могла да отговоря, освен "Летни дни, летни нощи"?

12.Лятна любов: Книга, която би препоръчал отново и отново, заради емоцията, която носи.
- "Гънка във времето", а емоцията е - магия!

13.Залезът на лятото: Книгата с най-красивия финал.
- Финалът на "Крадецът на книги" беше eдновремeнно красив и тъжен, този на "Гънка във времето" - очарователен, а пък тези на "Прикачен" и "Марсианецът" ме оставиха с широка усмивка.

Коментари