Моето мнение за септемврийския BOPS - училищни трепети

BOPS в компанията на няколко книги от библиотеката ми ;)
   Здравейте! Днешният ми пост ще бъде малко по - различен и ще представлява представяне на септемврийския BOPS - съдържанието на кутията и моето мнение за нея. 
   Преди всичко много искам да благодаря на Алекс и Райс от Четат ли двама за това, че ми предоставиха възможността да се докосна до тази прелест - BOPS (Box of paper smiles)! Благодарна съм и за това, че получих кутията лично и имах шанса да се запозная с тях - и двамата са страшно готини и лъчезарни, а малкият им господин е очарователно сладък! Пожелавам им след години, когато той се научи да чете, да станат Четат ли трима :))

   А сега към основната част на този пост - съдържанието на септемврийския BOPS, чиято тема беше УЧИЛИЩНИ ТРЕПЕТИ. 


Нямах абсолютно никакво търпение за кутията и нещата, които съдържа, затова точно 5 мин., след като Алекс напусна книжарницата, в която работя, с колежката ми отворихме кутията, за да видим глезотийките, които съдържа и най - вече - книгата <3 

   Денят, в който книгата е достигнала до своите получатели, "Всичко, всичко" все още не беше по книжарниците, затова поздравявам Алекс и Райс за това предварително копие, с което са зарадвали толкова много читатели. Самата аз прочетох книгата по - рано, защото Ибис бяха така мили да ми предоставят копие от книгата. Ревюто ми може да видите - тук. И след като вече съм прочела романа, мога да заявя, че той е напълно в тон с темата - Училищни трепети! Историята е много сладка и романтична, а едно развлекателно четиво е напълно подходящо за началото на учебната година. Относно това, че в момента имам две копия на книгата - вероятно ще организирам нещо като giveaway, но все още обмислям допълнително нещата, затова ще пиша по - натам във времето.



За съжаление, на снимката една част от писмото е изрязана :(
И така, след книгата продължаваме с готините неща от кутията - този много сладък медальон с надпис "After all this time? Always.", който сложих на врата си веднага след като го видях ииии... ПИСМО! От Хогуортс!!! Интересен факт -  в момента съм до петата книга от поредица за Хари Потър, така че и двете неща изцяло се връзват, освен с кутията, и с читателското ми настроение в момента. Отново моите поздравления за оригиналната идея на Алекс и Райс с писмото!




   Последното, но не по важност, нещо в кутията - тази чаша, свързана този път с поредичката за Пърси Джаксън. Посланието на чашата е точно и ясно, а именно - Even demi-gods need coffee in the morning. Със сигурност ще си я ползвам с най - голямо удоволствие. 





Сравнявайки тази кутия с останалите досега, мога да кажа, че Алекс и Райс наистина са надминали себе си и с всяка следваща ни изненадват все по - приятно и по - приятно. Вече не знам какво да очакваме от следващата. А като казах "следващата", темата за октомврийската кутия е "Принцеси под прикритие" и можете да я поръчате от фейсбук страницата на BOPS - побързайте, защото срокът е до 5 - ти ;)

А ето и още няколко мнения за септемврийския BOPS в блоговете BloodyroseredWritingisfunbooksSknigavraka и във влога на IvShadow

Нещата от BOPS в цялата си прелест :)

Коментари