Top 5 Wednesday (12)

source
Обожавам този тип постове, въпреки че ги правя изключително рядко... Топ 5 за деня отново е с интересна тема, а именно - топ 5 на авторите, от които искам повече книги. 

5.Стефъни Пъркинс. Невъзможно е да не я спомена. Трите ѝ книги за Ана, Лола и Айла са написани очарователно! Обичам романсите, които създава и героите, които е трудно да не обикнеш.

4.Кийра Кас. Дали бих отказала още една антиутопична поредица на Кийра Кас? Всъщност, с радост бих я прочела. Страшно много ми хареса начинът, по който завърши всичко в "Изборът", затова определено не бих искала още една книга от поредицата, но една нова такава, с нови герои, може би мааалко повече тръпка и напрежение, но все така драматична и романтична, със сигурност бих си взела да прочета...

3.Аманда Хокинг. Макар да не беше любов от пръв поглед, обикнах поредицата "Трил" и се влюбих във фантастичния свят, който авторката беше създала, изпълнен с тайнства, приключения, опасности и магия. 

2.Ришел Мийд. Ще си кажете: "Та тя има три поредици от по 6 книги и дори продължава ли, продължава да издава", но истината е че искам още, и още, и още... Не мисля,че някога ще мога да се наситя на стила на писане на Ришел. Талантът ѝ да създава изумителни герои - смели, силни и саркастични и също толкова изумителни светове, ме е държал до късно през нощите. 


1.Сюзан Колинс. Нямаше как да мина без Сюзан Колинс... Не съм чела поредицата ѝ за Грегор Горноземеца (а и съм леко предубедена, защото ми се струва детска и... не знам....), но не бих отказала YA или Adult фентъзи или фантастична книга.

Коментари

  1. И аз лично нямам време за този тип постове, но обичам да ги чета, отново си подбрала много интересна тема. Вече спокойно мога да кажа, че и аз съм фен на Ришел Мийд и започвам да навлизам в творчеството й. <3

    ОтговорИзтриване
  2. Напълно споделям мнението ти за Ришел Мийд - и аз искам още от нея, не мога да се наситя на писането ѝ. Дано скоро да видим по нещо ново и от Сюзан Колинс и Стефъни Пъркинс, че е време...

    ОтговорИзтриване
  3. Да не пропусна и аз да кажа, че съм съгласна за Ришел Мийд и героите й и стила й. С нетърпение очаквам да издадат новата й поредица и в България. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар