Top 5 Wednesday (11)


От цяла вечност не съм правила подобен тип пост, но днешният топ 5 ми се стори изключително интересен, а именно - ТОП 5 на книги, които би ми се искало да имат продължение. Без съмнение тук мога да изкарам цял списък с такива, но се ограничих до тези пет. А ето ги и тях:

5."Легендата" от Мари Лу. - Тази трилогия далеч не завърши по начина, който ми се искаше. Може би трябваше да има още една - едничка книга, в която всичко, което се случи да се доразкаже и да има по -.... завършен вид.

4."Тези плитки гробове" от Дженифър Донъли. - Искам още книжки, в които главните персонажи разследват случаи и разгадават мистерии. Стилът на авторката е вълнуващ, а героите - изключително интригуващи. 

3."Фенка" от Рейнбоу Роуъл. - НУЖДАЯ се от продължение на тази книга, защото героите ѝ са П-Р-Е-К-Р-А-С-Н-И!

2."Ти срещу мен" от Джени Даунам. - Краят не ми се понрави напълно. В някаква степен беше завършен, но в друга... Искаше ми се да проследя как признанията на героинята ще се отразят на нея, семейството ѝ, взаимоотношенията ѝ с всички останали. Определено би могло да се направи и книга за след "края".

1."Революция" от Дженифър Донъли. - Познато име - отново Дженифър Донъли. Това е една от любимите ми книги и можете да предположите, че този самостоятелен роман ми беше крайно недостатъчен. Въпреки че имаше напълно задоволителен край, бих искала да видя още, и още, и още....

Коментари

  1. За "Легендата" си напълно права. Искам още една книга. Искам да видя черно на бяла как Дей и Джун се събират. Искам още една книга с тях двамата, с техните приключения и тяхната прекрасна любовта история.
    П.С. Само как си ми дочета отново поредицата.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар