The Throne of Glass Book Tag

source

Благодаря на Юли за тага :)

LYSANDRA: Книга с променена корица, която обичаш.
- "Сезонът на костите" - новата корица е в пъти по - добра от старата.

ABRAXOS: Книга, която е по-добра вътрешно, отколкото изглежда външно
- "Паднали кралства" - наистина не харесвам кориците и ги смятам за доста аматьорски, но книгите се подреждат сред любимите ми

ERILEA: Поредица със страхотно изграден свят
- Трилогията "Гриша" от Лий Бардуго. Винаги ще казвам тази книга, защото светът, който авторката е изградила, е наистина уникален.

RIFTHOLD: Книга, която съчетава жанрове
- Ще кажа "Революция", защото преплита история с малко фантастични елементи (малката част с пътуването във времето), романтика и драма. 

DAMARIS: Книга, базирана на/вдъхновена от мит/легенда
- Не съм напълно сигурна дали отговарям правилно, защото не си спомням много книгата, но ще кажа "Сирена" от Триша Рейбърн.

KALTAIN ROMPIER: Книга с неочакван обрат
- "Ние, лъжците" наистина ме изненада с края си.

ASSASSIN’S KEEP: Книга с ненадежден разказвач
- Хм, ще кажа "Мисти", защото героинята ми лазеше по нервите.

ASTERIN BLACKBEAK: Книга, която има екипни цели
- В доста книга има работа в екип, но смятам да заложа на една наскоро прочетена такава - "Тъмна дарба" от Алекс Бракен.

TERRASEN: Книга, която те кара да се чувстваш като у дома
- Скоро отговорих на подобен въпрос и ще се повторя - "Кръвни връзки" от Ришел Мийд

AELIN ASHRYVER GALATHYNIUS: Книга със силата да те унищожи
- Книгите на Сара Дж. Маас...

MANON BLACKBEAK: Книга, която те е уплашила
- Не обичам да чета подобен тип книги, така че... май няма такава. 

ROWAN WHITETORN: Книга, която те кара да изпаднеш в несвяст(заради множеството емоции)
- Последната такава беше "Лейди Полунощ" - тооолкова много емоции.

CHAOL WESTFALL: Книга, която те е предизвикала да погледнеш различно на нещата
- "Всеки ден" от Дейвид Левитан

FLEETFOOT: Книга, която си получавал/а като подарък
- Почти всичките ми приятели, когато има повод, ми подаряват книга, но най - ценната такава, която съм получила като подарък е "Задната къща" от родителите ми и все още е страшно скъпа за мен.

EYE OF ELENA:Книга, която си намерил/а точно, когато се нуждаеш от нея
- Не се сещам за такъв случай за съжаление... Оооо, може би "Марли и аз". Никъде не я откривах, докато един ден не я намерих втора ръка и веднагически я прочетох - нуждаех се от малко хумор и ето, че тя се появи в точното време. :)

Коментари