Какво прочетох през месец април


През този месец отново прочетох 8 книги. Ето ги и тях:


1.Лейди Полунощ - Касандра Клеър. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди

2.Сезонът на злополуките - Мойра Фоули-Дойл. Ревю - тук. Оценка: 3/5 звезди

3.Ваканция в Тоскана - Сюзан Елизабет Филипс. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

4.Най - хубавото място на света е точно тук - Франсеск Миралес и Каре Сантос. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди

5.Самодива - Краси Зуркова. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди


6.Разум и чувства - Джоана Тролъп. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди


7.Тайната история - Дона Тарт. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди

8.Тютюн - Димитър Димов. От книгата ми остават около 80 - тина страници, но смятам да ги прочета до края на деня. И така, преди да започна, едно важно уточнение - четох втората версия на романа (тази, която е с участието на Лила). Започнах да чета "Тютюн" още в края на януари. Нямах представа, че ще ми отнеме толкова много време да я прочета, но ето, че четири месеца по - късно все още не съм я завършила. Причината не е, че книгата не ми хареса - напротив, обичам я, но имаше моменти, в които просто изгубвах желания и не можех да продължа с четенето й - моментите, когато книгата ставаше твърде "политическа". Основното, което ми хареса в романа, беше начинът, по които бяха изградени героите. В началото може да се каже, че ги харесвах, но с всяка следваща страница, в която те деградираха все повече и повече, мнението ми за тях се измени. Смятам за интересен за проследяване този процес, в който те се променяха (към отрицателно) и как Димов беше описал промяната при всеки от тях (особено при Ирина). Все пак ще отнема една звездичка, заради политическите моменти и ще дам оценка: 4/5 звезди.

Коментари