The Harry Potter Spells Book Tag

credit

Видях този книжен таг в блога на Елена, въпросите ми се сториха интересни и реших да го направя :)

1.Акцио - Предстояща книга,която нямаш търпение да си вземеш.
- Толкова са много... Може би точно в момента това е Lady Midnight.

2.Алохомора - Книга, "отваряща" началото на поредица.
- "Кръвни връзки" от Ришел Мийд. Не знам дали изобщо има нещо, което да не харесвам в тази книга, а и като цяло в поредицата.

3.Експекто Патронум - Книга,свързана с хубави спомени от детството ти.
- Имах много любими детски книжки, всяка от тях, свързана с хубави спомени. "Лили Чудото" - мама спонтанно ми купуваше книжки от поредицата и ги прочитах за броени часове. "Задната къща" беше също една невероятна книга, за чието прочитане съм седяла до късно. Обичам много и "Чернишка", която си спомням, че прочетох през един следобед на село...

4.Приори Инкантато - Последната книга,която прочете.
- "Светлината, която не виждаме" от Антъни Доер. 

5.Обливиате - Книга,която би искал/а никога да не беше чел/а.
- Казвала съм го много пъти - мразя книгата "Спомни си" на Мейси Бекет. Съжалявам, че си я купих, съжалявам и че си загубих времето с нея. Всъщност, прочетох едва половината от нея и въпреки всичко съжалявам.

6.Ридикулус - Книга,която поражда смях.
- "Марли и аз", "Тайният живот на Беки Б", "Пърси Джаксън"...

7.Круцио - Книга, болезнена за четене.
- Не си падам по прекалено тъжните книги, но ще кажа "Последна песен" от Никълъс Спаркс, защото плаках наистина много на нея и определено на моменти бе болезнена за мен.

Коментари