Totally Should've Book Tag

http://butteryplanet.tumblr.com/post/130327342806/i-went-on-a-little-hike-in-september-and-the

1.Със сигурност трябваше да има продължение
- Мечтая си за продължение на "Скитница", откакто я прочетох. Имам нужда да разбера какво се случва с героите, защото ги обожавам!

2.Със сигурност трябваше да има spin-off поредица
- Хм, погледнах към книгите си и всъщност не мисля, че искам spin-off на която и да е, което е странно за мен... Определено е странно.

3.Писател, който със сигурност трябва да напише повече книги
- Стефъни Пъркинс, защото е УНИКАЛНА  и книгите й са като дрога за романтичната ми душа.

4.Герой, който със сигурност трябваше да бъде с някой друг
- Алина от "Сянка и кост"... Не че много ми пукаше за героите, но Мал беше най - дразнещото същество, за което съм чела и определено останах леко разочарована, че в края бе с него.

5.Със сигурност трябваше да завърши различно
- "Героят", последната книга от трилогията "Легендата". Нещата не биваше да се развиват в тази посока или поне да беше в началото на третата книга, или във втората, за да можем да проследим как нещата се поправят. В крайна сметка не завърши нито щастливо, нищо тъжно.

6.Със сигурност трябва да има филм по нея
- Мисля, че от книгите на Стефъни Пъркинс биха излезнали страшно сладки романтични комедии. А вие как мислите?

7.Със сигурност трябваше да има сериал
- "Стъкленият трон" много добре мога да си го представя като сериал. Всъщност, могат да се объркат страшно много неща като: избор на герои (ОМГ, ужасният избор на герои в сериала "Ловци на сенки" -_- ), изграждане на свят и т.н, но ако се направи наистина, наистина добре, вероятно ще се превърне в един от любимите ми сериали. Ооо, а също и "Паднали кралства"

8.Със сигурност трябваше да има  само една гледна точка
- Всъщност, няма такава книга, защото обожавам повечето гледни точки, дори и го смятам за огромно предимство. Така мога да надникна по - добре в чувствата и мислите на героите и да видя една ситуация през два различни погледа.

9.Със сигурност трябва да се смени корицата
- Колебая се кои корици мразя повече - тези на "Академия за вампири" и "Кръвни връзки" или тези на поредицата "Лукс"

10.Със сигурност трябваше да оставят оригиналните корици
- Не знам защо са решили да сменят кориците на "Паднали кралства" - оригиналните са в пъти по - добри.

11.Със сигурност трябваше да има само една книга
- "Дивергенти" -  моля ви, не ме мразете. 

Всеки, който не е тагнат, да се чувства за такъв :)

Коментари

  1. Напълно съм съгласна за Дивергенти, много харесвам първата книга, но после просто ми е излишно.

    ОтговорИзтриване
  2. OMG< OMG< OMG!!! Ужасно много се радвам, че и ти не харесваш избора за актьори на проклетия сериал (а аз явно и сериала не харесвам)!
    Страхотен таг
    И за Дивергенти съм съгласна.
    Защото краят -_- :D

    ОтговорИзтриване
  3. Съгласна съм за "Дивергенти" - обожавам първата книга, но после сякаш авторката е искала да опише толкова много ситуации, че чак в определен момент се обърквах - жалко :( иначе щеше да бъде страхотен роман ♥

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар