The Book Color Tag (2)



Светлината в стаята ми е ужасна точно в този момент, затова надали беше удачно да направя този таг сега, но от дълго време се каня да го направя отново и най - накрая намерих време. Видях, че имам много сини книги и това е причината да се спра на този цвят (за което малко съжалявам, защото библиотеката ми в момента е в пълен хаос)

1.Изберете цвят - Син.

2.Покажете всичките си книги от този цвят - Направих го.

3.Разделете книгите от този цвят на прочетени и непрочетени: - Голямата купчинка са всички прочетени, а малката - всички непрочетени книги.
4.Коя книга искате да прочетете най - много?
 - "Белязана" от Джоузеф Р. Лало, защото ми се струва интересна, а и в момента съм на вълна за такъв тип книги. 



5.Коя е любимата ви книга в този цвят? - "Сойка-присмехулка"



6.Коя е любимата ви корица?
- "Разбий ме". Всички корици на поредицата на Тахере Мафи са уникални и ги обожавам!





7.Коя е най - нелюбимата ви корица?
- Със сигурност има и по - ужасни корици от тази на "Пророчеството на гарвана", но когато я сравних с останалите, тя най - много ме подразни. Качеството й е под всякакво ниво, а и не харесвам идеята за корици с хора.


 8.Нещо синьо на рафтовете ви с книги или близо до тях:


Коментари