Creatures Of The Night Book Tag


Наближава Хелоуин и мисля, че е подходящо време да направя този таг. Целта му е да се свърже всяко създание с дадена книга, в която то присъства. Реших да направя така, че да свържа съществата с най - любимата си книга, в която те присъстват. И така...

1.Вампири - Предполагам хората, които четат блога знаят какъв ще бъде отговорът ми и това са поредиците "Академия за вампири" и "Кръвни връзки" от Ришел Мийд. Лудо влюбена съм в тези поредици и ги препоръчвам горещо.

2.Върколаци - За този въпрос се колебах между две поредици, но в крайна сметка реших да се спра на "Вълците от Мърси Фолс" от Маги Стийвотър. Чела съм книжките преди доста време, но си спомням, че ги обожавах. Когато ги четох сюжетът ми се стори оригинален и вълнунаващ и смятам, че е една от най - добрите истории за вълци (защото май в книгата не се наричаха върколаци... не знам, поне такива спомени имам)

3.Зомбита - Е, тук нямам голям избор, защото единствената книга със зомбита, която съм чела е "Топли тела" и тя не ми е любима, но е добра и интересна и си заслужава да се прочете.

4.Духове - "Призоваването" от Кели Армстронг. Отново не ми е любима книга, дори напротив - разочарова ме, но в момента изобщо не ми хрумва друга книга с духове... Хм, в "Рубиненочервено" от Керстин Гир имаше, но там не са с толкова важна роля. Е, все пак размислих и казвам "Рубиненочервено".

5.Вещици/магьосници/заклинатели - "Паднали кралства", защото в момента съм тотално обсебена от тази поредица!

6.Феи - "Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас

7.Демони - "Реликвите на смъртните" и "Адски устройства" от Касандра Клеър. Най - накрая да спомена и тези поредици! Всъщност в тях присъстват почти всички от съществата в тага.

8.Ангели - "Паднали ангели" от Лорън Кейт. Имам доста колебания за тази поредица, но проблемите ми с нея не са свързани със съществата, а с любовната история и главната героиня, затова смятам, че по отношения на "ангелите" Лорън Кейт се е справила задоволително.

9.Извънземни - "Заветите на Лориен" от Питакъс Лор. Много ми е мъчно, че издателство "Колибри" спря да ги издава, защото бяха невероятни! През цялото време имаше забързано действие напрежение, а героите - какво да кажа за тях?! ОБИЧАМ ГИ!

10.Хора със свръхестествени способности - "Разбий ме" от Тахере Мафи. Друга любима поредица, която съм убедена, че на много от вас ще допадне.

Тагвам: ЮлиЕва и Калина

Коментари