Cinderella Book Tag

Благодаря на Калина, че ме е тагнала :)

Мхм, изпуснала съм проклетото "n"
1.Злите доведени сестри - Книга с герой, когото мразиш
- Ненавиждах командир Джеймисън от "Легендата". 

2.Принцът - Книга с герой, който е джентълмен
- Джош от "Рисунка за Айла"

3.Пепеляшка - Герой, който е грациозен, мил и упорит
- Може би Сидни Сейдж от "Кръвни връзки". 

4.Феята кръстница - Герой, който винаги има някой да се грижи за нея/него
- Кейти от поредицата "Лукс". Всъщност това е и което сякаш ме издразни в нея. Тя не можеше без Деймън и на няколко пъти се налага той да я спасява...

5.Полезните създания - Нещо, което те прави щастлива, когато си тъжна
- Която и да е от книгите на Стефъни Пъркинс или Рейнбоу Роуъл.

6.Пепел - Книга, за която не ти пука
- "Влюбен до безумие" и "Спомни си"

7.Тиквата - Герой, който се е променил
- Джулиет от "Разбий ме". Тя се промени коренно, израстна пред очите ми и беше удоволствие да проследя как от крехкото създание, което беше в началото, се превърна в тази силна жена.

8.Невъзможно - Книга с край, който не си очаквала
- Трудно би ме изненадал краят на дадена книга, предвид факта, че винаги го чета, но мисля, че останах изненадана от края на поредицата "Гриша". О, сега се сетих и за "Ние лъжците" от Е. Локхарт. Мисля, че ми трябваше известно време да разбера какво се случва.

9.Просто дишай - Нещо, което те вдъхновява да си смела
- Аз съм много страхлив човек и дори и книгите не са способни да ме направят по - смела.

10.И заживели щастливо - Книга с перфектен край
- Повечето книги, които съм чела всъщност имат задоволителен, а част от тях дори и перфектен край, но може би ще се спра на "Рубиненият кръг", защото съм силно привързана към поредицата "Кръвни връзки" и мисля, че това бе възможно най - добрия края за всеки един от героите.

Тагвам: НикиГаби и Вероника

Коментари