2015 Reading Challenge Tag


Хиляди благодарности на Мели, че ме е тагнала. Всъщност, част от тези въпроси съм ползвала за буркана си с книжни предизвикателства :)

1.Книга с повече от 500 страници
- "Скитница" от Стефани Майър

2.Класически любовен роман
- "Отнесени от вихъра" от Маргарет Мичъл

3.Книга, по която има филм
- "Марли и аз" от Джон Гроган

4.Книга, публикувана тази година
"Въглен в пепелта" от Сабаа Тахир

5.Книга с цифра в заглавието
- "Аз съм номер четири" от Питакъс Лор

6.Книга, написана от някой под 30
- "Нещата, на които не ни учат в училище" от Емил Конрад

7.Книга с нечовешки герои
- "Здрач" от Стефани Майър

8.Забавна книга
- "Тайният живот на Беки Б." от Софи Кинсела

9.Книга, написана от жена
"Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас

10.Мистерия или трилър
- "Не казвай сбогом" от Джилиан Флин

11.Заглавие на книга от една дума
- "Подменена" от Аманда Хокинг

12.Книга, чието действие се развива в друга страна
"Гондолата на времето" от Ева Фьолер

13.Нехудожествена книга
- "Мечти по ноти" от Майли Сайръс

14.Популярна първа книга на автор
- Отново "Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас

15.Книга от автор, когото харесваш, но все още не си чел/а
- "A Court of Thorns and Roses" от Сара Дж. Маас

16.Книга, препоръчана от приятел
- "50 нюанса сиво" - никакъв шанс да я прочета, обаче.

17.Книга по истински случай
- "Северно сияние" от Дженифър Донъли

18.Книгата на дъното в твоя to-read списък
- "Писма до мъртвите с любов" от ... забравих

19.Книга, по-стара от 100 години
- "Джейн Еър" от Шарлот Бронте

20.Книга, базирана изцяло на корицата си
- Отново "Гондола на времето" от Ева Фьолер

21.Книга, която е трябвало да четеш в училище, но не си го сторил/а
- Ахах... Толкова са много, че ме е срам. "Дядо Горио" от Балзак

22.Биография
- И аз ще кажа "Хари: Биографията"

23.Книга, която можеш да прочетеш за ден
- "Игрите на глада" от Сюзан Колинс

24.Книга с антоними в заглавието
- "Падение и подем" от Лий Бардуго

25.Книга, чието действие се развива някъде, където винаги си искал/а да посетиш
- Винаги съм искала да посетя Австралия, но не се сещам за книга, в която действието да се развива там... Затова ще кажа "Град от кости" - Ню Йорк

26.Книга, която е излязла годината, в която си роден/а
- И аз съм 1998, но не ми се рови из книгите, затова и аз казвам "Хари Потър и стаята на тайните"

27.Книга с лоши ревюта
"Наследницата" от Кийра Кас

28.Трилогия
- "Адски устройства" от Касандра Клеър

29.Книга от детството
- "Хайди и Клара" от Йохана Спири

30.Книга с любовен триъгълник
- Хах, класически отговор - "Здрач"

31.Книга, чието действие се развива в бъдещето
- "Легендата" от Мари Лу

32.Книга, чието действие се развива в гимназията
- "Сякаш никога не се е случвало" от Емили Ейдриън

33.Книга с цвят в заглавието
- "Черни води" от Триша Рейбърн

34.Книга, която те е накарала да плачеш
- Много са... "Марли и аз" от Джон Гроган

35.Книга от автор, който никога не си чел/а
- "Хари Потър"...

36.Книга, която притежаваш, но никога не си чел/а
- "Дядо Горио" от Балзак

37.Книга, която оригинално е написана на друг език
- Почти всички, които искам да прочета?

38.Книга, чието действие се развива по Коледа
- "Сняг вали" 

39.Книга, написана от автор със същите инициали като твоите
- Прерових библиотеката си, но не... Никакво К.Д... А толкова много К.К.

40.Книга, която си започнал/а, но никога не си довършил/а

- "Спомни си" от Мейси Бекет - не смятам и да я довършвам..

Коментари