Сериалите, които следя

Този пост реших да е малко по - различен от останалите ми, които са свързани с книгите и по - точно - списък със сериалите, които следя в момента.

- Teen Wolf Обожавам този сериал! Преди да започна да го гледам бях доста негативно настроена към него, но още с първия епизод се влюбих в сюжета, героите и във всичко! Набързо наваксах с двата сезона, които вече бяха излезнали и от началото на трети сезон чакам с нетърпение седмиците, в които има нов епизод.

- Касъл – Следя Касъл още от първи сезон, защото тогава го даваха на български по телевизията, но после, след като спряха да го дават, не се стърпях и започнах да си тегля сериите от интернет. Не съм разочарована от нито един сезон на Касъл! Всеки е вълнуващ, с много нови измислени престъпления и интересни завръзки и обрати. Касъл е един от малкото сериали, в които след като двойката, която съм искала да се събре, се е събрала, не съм изгубила интерес :D Дори, напротив, станаха ми много по – интересни. Обичам Каскет (звучи ужасно за име на двойка, но…)

- 100 – те – Друг сериал, към който съм пристрастена. Една приятелка ми преразказа целия първи сезон (преди това дори не бях чувала за този сериал) и от разказите й се влюбих в сюжета. Реших, че обезателно трябва да започна да го гледам. От тогава той се нарежда в списъка ми с едни от любимите ми сериали.

- Дневниците на вампира – Честно казано се чудех дали да добавя този сериал, защото не смятам да го гледам повече (не само заради напускането на Нина Добрев). Единствената причина да гледам последния, 6 – ти сезон, бяха Стефан и Керълайн. Те са една от любимите ми двойки и обожавах моментите с тях, но… да гледам цял сериал, заради една двойка? Вече няма нищичко друго, което да ми харесва в него.

- Хавай 5-0 – Всеки път като дават по телевизията сезон на Хавай 5-0 с нашите сядаме да го гледаме – като традиция е. Макар да има доста наивнички екшън сцени, аз харесвам сериала и героите. Има много забавни моменти между Дани и Стивън и като цяло всеки персонаж има голямо чувство за хумор.
 
- Скорпион – Същото като при Хавай 5-0. Даваха го по телевизията и с нашите започнахме да го следим. Не вярвах да ми хареса толкова много, но ето, че се пристрастих и към него. Сега, разбира се, нямам търпение за следващия сезон.

- Малки сладки лъжкини – Отново сериал, за който се поколебах дали да добавя. Дори не знам дали ще довърша този сезон… Тооолкова ми е писнал. Има няколко интересни взаимоотношения, които бих искала да проследя, но цялата тази история с А отдавна не ми е интересна.

- Имало едно време – Реджина, Кук, Ема – това са персонажи, които обожавам. Всеки сезон на този сериал е страшно интересен - с нови приказни герои и нови и вълнуващи приключения, пред които се изправят героите.

- Мерлин – Този сериал е свършил още 2012 – та година, но аз го отрих чак сега. За отрицателно време се влюбих в него и в момента съм на последния сезон. Не искам, никак, ама никак да свършва, затова все повече отлагам гледането на епизоди – въпреки, че от друга страна нямам търпение да разбера какво ще се случи до края. 


- Древните – Вторият сезон на сериала беше доста слаб, според мен, но пък първият ми беше страшно интересен, затова ще му дам още един шанс с третия сезон.

Коментари