Unpopular Opinions Tag

Благодаря на Ева, че ме е тагнала :)

1.Популярна книга или поредица, която ти не харесваш: 
- Може би "Създадена от дим и кост". Четох страхотни ревюта за тази книга и бях на 99%, че ще ми хареса, но... уви. Не харесах нито героите, нито света...

2.Популярна книга или поредица, която е по-скоро мразена, но ти я обичаш: 
- "Хрониките на чародейците". Чувала съм доста лоши неща за поредицата, но аз я обичам страшно много. Спомням си, че когато я четях бях изцяло потопена в света и магията на тази книга. Не бих могла да кажа, че поредицата е една от най - любимите ми, но определено я обичам много и ми е скъпа, защото е и една от първите фентъзи поредици, които прочетох.

3.Любовен триъгълник, в който главния герой е избрал човека, който ти не си искал да избере (или романтична двойка, която не харесваш): 
- Взирах се дълго време в книгите си, за да се сетя за такъв случай, но май няма. За сметка на това има триъгълници, в които не харесвам героя/героинята с никого от двамата/двете.

4.Популярен жанр, към който рядко посягаш: 
- Трилър, мистерии... Баща ми има доста книги на тази тематика, но аз просто не обичам този жанр. Опитвала съм се да го чета, но не е за мен.

5.Популярен или много обичан герой от книга, който не харесваш: 
- За да не повтарям отговора на Ева относно Уорнър, за когото аз съм на същото мнение, ще кажа Етиен от "Целулка за Ана". И не, проблемът не е, че го мразя, че не го харесвам или някакви такива крайни чувства, а чисто и просто не ме впечатли с нищо. На моменти беше леееко дразнещ, но май не стигнах чак до това да не го харесвам. Разбира се, това не ми попречи да обожавам двойката Ана и Етиен.

6.Популярен автор, който не успява да ти се хареса: 
- Джон Грийн. Чела съм му само една книга - "Хартиени градове", но от нея придобих представа за стила му на писане и че това не е моят автор. Беше голяма мъка, докато прочета тази му книга и си казах, че повече негови книги няма да чета. 

7.Популярни и често използвани в книгите тропи, които си се уморил да срещаш (като "изгубени принцеси", продажни владетели, любовни триъгълници и др.): 
- Аз наистина мразя любовните триъгълници! Първото е, че те разделят феновете на дадената поредица. Чела съм в интернет такива спорове за това кой бил по - добър и кой какви качества и недостатъци имал и дрън-дрън... А и самите персонажи, които присъстват в любовен триъгълник ми стават антипатични с поведението си. Както съм казвала и преди, единственият наистина добър любовен триъгълник беше този между Теса, Уил и Джем.

8.Популярна поредица, която нямаш желание да прочетеш: 
- "50 нюанса сиво". Няма да влизам в излишни обяснение. Просто не мисля, че книгата е за мен.

9.Казват, че "книгата винаги е по-хубава от филма", но има ли филмова или телевизионна адаптация, която харесваш повече от книгата-първоизточник? 
- Първото, което ми хрумна беше "Дневниците на вампира". Всъщност, в началото много обичах книгите, но в момента, в който излезе сериала забравих за тях, защото той беше много по - добър. Ако трябва да съм искрена, последните два сезона са го развалили малко, но... Мое мнение.

Тагвам: Илияна и Калина

Коментари