Какво прочетох през месец юни

През този месец прочетох само шест книги, но е разбираемо, предвид факта, че почти всичките ми класни и контролни бяха наблъскани през този месец.


1.Наследницата - Кийра Кас. Обожавам начина, по който пишe тази авторка. Много увлекателно и леко, без да натоварва. Мисля, че тази е любимата ми книга от поредицата. Ревю - тук. Дадох й 5/5 звезди.

2.Рубиненият кръг - Ришел Мийд. Отлагах, отлагах, отлагах и най - накрая се навих да прочета и последната книга от поредицата. Силно се надявам, авторката да напише нова поредица, в която да се включат Сидни и Ейдриън, защото те вече ми липсват. Мнението ми за книгата, може да прочетете тук. Без съмнение 5/5 звезди.

3.Търсенето на тигъра - Колийн Хоук. Тази книга определено ми хареса повече от първата. И след като помислих малко, реших, че не е само заради Кишан, когото без съмнение обожавам, ами и заради самото действие и изпитанията, на които бяха подложени (не че в първата книга нямаше такива). Дадох 4/5 звезди на книгата, заради малко излишната драма в първите 100 страници, включващи любовен триъгълник... Ревю за книгата - тук.

4.Сватбена лудост - Джули Джеймс. Взех си книгата, защото бе само 5 лева и реших, че ще бъде едно приятно четиво, предвид контролните, които ми се бяха струпали на главата и не съжалих. Наистина беше. Историята разказва за Сидни Синклер, отдадена на работата си жена, която след унизителния край на годежа си, решава да си намери "перфектния" мъж. Тя се запознава с Вон, специален агент, който е далеч от представите за "перфектен" мъж на Сидни, защото последното, което иска е обвързване. Нещата се усложняват, когато се оказва, че те ще бъдат кум и кума на сватбата на сестра й и брат му. Сблъсъкът и прехвърчането на искри между тях стават неизбежни. И така - историята наистина беше лека и отпускаща, но й дадох 3/5 звезди, защото беше с много предсказуем сюжет, а и някои от моментите ми се сториха излишни. 

5.Въглен в пепелта - Сабаа Тахир. Нуждая се спешно от следващата книга (нищо, че още и в Америка не е излязла). Останах доста очарована от книгата и определено беше нещо, което не съм чела досега. Стори ми се оригинална и затова й дадох заслужено 5/5 звезди. А ето го и ревюто ми - тук

6.Гондолата на времето - Ева Фьолер. Още след "Рубиненочервено" знаех, че страшно много ми допадат книгите с пътуване във времето. И тази не прави изключение. Беше написана страшно добре - с перфектни описания и много добре изградени герои. Дадох й 4/5 звезди единствено, заради проблемите с любовната история, които срещнах. Ревю на книгата - тук

Коментари