The Coffee Book Tag

Много благодаря на Melly, че ме е тагнала. Обожавам да правя тагове, така че нямам търпение да се заема с този. Е, започвам..


1.Черно: Посочи поредица, в която е трудно да се навлезе, но има постоянни фенове. - Хм... ами може би ще се спра на книгите на Касандра Клеър... Нейните книги и поредици винаги ще имат фенове <3

2.Ментова мока: Посочи книга, която става по - популярна през зимата, или празничен период от годината. - Е, и аз ще трябва да кажа "Сняг вали"... просто не се сещам за никоя друга книга.

3.Горещ шоколад: Коя е твоята любима детска книжка? - Като приказка - "Снежната кралица" - чела съм я тооолкова пъти... А книжка - "Ласи", "Хайди и Клара", "Чернишка"...

4.Двойно еспресо: Посочи книга, която те е държала в напрежение от началото до края. - Ще кажа "Игрите на глада" за пореден път - какво да се прави, обичам ги страшно много. 

5.Старбъкс: Посочи книга, която виждаш навсякъде. - Да, "Вината в нашите звезди" наистина е навсякъде: Виждам я в метрото - хора, четящи английските, българските и всевъзможни издания на книгата. Виждам я в книжарниците на рафтовете с бестселъри... Виждам я НАВСЯКЪДЕ (особено много я виждах, когато излизаше филма. Тогава беше чак дразнещо)

6.Хипстър кафене: Посочете книга от независим автор. - Ами май съм чувала, че Дженифър Л. Арментраут в началото е "самоиздавала?" книгите си, а чак по - късно са й предложили от издателство, но не съм сигурна...

7.Безкофеиново кафе: Посочете книга, от която сте очаквали повече. - Толкова са много тези книги. Ще изредя няколко: "Полулош", "Създадена от дим и кост", "Не казвай сбогом", "Мисти"...

8.Перфектната комбинация: Посочи книга, която е едновременно горчива и сладка, но в крайна сметка абсолютно задоволителна - "Ти срещу мен" на Джени Даунам.

Тагвам:  Gergana Nikolova Zineti Yetim и всеки, който не е тагнат, а има желание да направи тага :)

Коментари