The Book Life Tag

Преди време Мели ме беше тагнала, а и ми се струва интересен таг, затова реших да го направя.




1.Кои ще бъдат родителите ти? - Господин и госпожа Бенедикт от поредицата "Саванти". 

2.Коя ще бъде сестра ти? - Това е много лесен избор - Сидни Сейдж от "Кръвни връзки". Обожавам я! 

3.Кой ще бъде брат ти? - Хммм, ще кажа Уил от "Адски устройства". Той бяга от цялото си семейство, защото го е грижа за тях, а после, когато сестра му се връща отново в живота му, той е толкова загрижен за нея и тяхната връзка е страшно мила.

4.Кой ще бъде домашният ти любимец? - Марли от "Марли и аз"... Нищо, че ще ми създаде... проблеми.

5.Къде ще живееш? - Ню Йорк

6.Къде ще ходиш на училище? - Академията от "Академията за вампири". 

7.Кой ще бъде най - добрият ти приятел/приятелка? - Това реших да го съобразя с предния въпрос, което значи: Роуз, Лиса, Кристиан...

8.Кой ще бъде най - значимият за теб човек? - Категорично Ейдриън! И не, той няма да има нищо общо със сестра ми!

Коментари