Book Recommendations (2)

Здравейте! Днес мисля да препоръчам книги за лошо настроение, или иначе казано - такива, които ще ви накарат да се усмихнете, засмеете или просто ще ви пренесат в друг свят, дори когато се чувствате много гадно и нямате настроение. Искрено се надявам сред предложенията ми да откриете книгата, която ще подобри настроението ви. А ето ги и моите предложения за книги:

1.”Целувка за Ана”, „Звезди за Лола” и „Рисунка за Айла” от Стефъни Пъркинс. Ако още не сте чели тези книжки, го направете и ви гарантирам, че няма да съжалявате. Написани са в много лек стил, а историите им са приятни и не натоварват. Романтичните моменти ме накараха да се разтопя от любов по всеки един от героите. Когато четох книгите, усмивката ми не слизаше от лицето, а и са много добри в оправянето на настроение. Има забавни моменти, а краят на всяка една от тях е щастлив и ще ви накара да се усмихнете. 


2.”Теория за любовта от пръв поглед” от Дженифър Смит. Прочетох тази книга за един ден и ме прехвърли на друго място. Сякаш бях с героите и изживявах заедно с тях моментите им.  Хубавото на тази книга е, че действието се развива за много кратък период от време и дори не усещаш как времето отлита, а ти си прочел почти цялата книга. 

3.”Сняг вали” от Морийн Джонсън, Лорън Миракъл и Джон Грийн. Кой казва, че тези истории трябва да се четат само по Коледа? Е, да със сигурност е по – тематично да се прочетат през зимата, около Коледа, но аз мисля, че ще бъдат приятни да се четат и по всяко останало време. И трите истории са много сладки, има забавни моменти и романтични такива, а накрая на всяка една от тях си с широка усмивка. 

4.”24 момичета за 7 дни” от Алекс Брадли. Тази книга не е нещо… особено, но пък я избрах защото е отпускаща и няма някакви сериозни теми от живота, за които да мислиш и да се вглъбяваш. Единствената мистерия, която трябва да разгадаеш, е кое е момичето, с което си пише Джак (всичките ми предположения се оказаха грешни между другото). Книгата е написана с лекота и това се усеща, когато човек я чете. 

5.”Скъпоценни камъни” от Керстин Гир. Тази книга пренася в друга епоха, в един различен свят. Това е другото ми предложение, защото освен пътуването във времето, (което намирам за… ЖЕСТОКО) имаме и една страшно забавна главна героиня, която ме е карала да се засмея неведнъж. Понякога глупостта й (не, това е обидно. Да се престорим, че не съм го казала) ставаше повод за едни от най – забавните моменти в книгата. Хубавото на Гуен беше, че е едно обикновено момиче, в което не е трудно да се вживееш и да преживееш заедно в нея всички онези вълнуващи моменти, през които преминава. 

6.”Марли и аз” от Джон Гроган. Боже, тази книга ме е карала да се смея с глас! Имаше толкова много забавни моменти с това куче, че ми е трудно да ги преброя. Няма начин да не оправи настроението ви! Само едни съвет - гледайте да не четете края, когато сте в лошо настроение, или сте тъжни, защото… поне аз пролях много сълзи. 

7."Саванти” от Джос Стърлинг. Няма как да не препоръчам и тази поредица, а особено третата книга – Хав и Кристал са големи образи и също са ме карали да се смея на много пъти. Въпреки напрежението и екшънът, които присъстват на моменти във всяка една от книгите, уверявам ви, че не натоварват, благодарение на лекия стил, с които авторката ги е написала. Романтичните истории са от онези, които стоплят сърцето и предизвикват усмивки. 

8.Любима приказка. Може да ви се стори смешно, но всъщност, поне на мен, ми оправят настроението. Нямало е момент, в който да прочета „Снежната кралица”, да се върна в ранните си детски години и да не се усмихна. Можете да опитате. :)

Коментари