Книги, които много искам да прочета до края на годината

Това ще бъде нещо като TBR списъка ми, само че ще са включени само книгите, за които нямам търпение и които искам да прочета колкото се може по - скоро. Списъкът не е подреден в някаква последователност, а съм включвала заглавията, както ми хрумнат. Ще ви бъда много благодарна, ако ме посъветвате с коя книга/поредица да се захвана по - напред, кои са книгите от списъка, които сте прочели и са ви харесали. :) А ето го и него:


- Graffity Moon Кат Кроули. Почти нищо не съм чувала за тази книга, но ми се струва много вълнуваща и съм напълно убедена, че ще ми хареса. Този месец вероятно няма да я прочета, както бях писала, но със сигурност до края на годината ще успея.

- поредицата „Стъкленият трон” – Сара Дж. Маас (или поне излезлите книги). Започнах тази поредица преди няколко дена и съм много впечатлена. Мисля, че това ще се превърне в една от любимите ми поредици.
- трилогията „Огнена светлина” – Софи Джордан. В последните няколко седмици наистина мнооого ми се четe тази трилогия. Надявам се третата книжка да излезе тази година и да си ги взема накуп.
- трилогията „Разбий ме” – Тахере Мафи. Прочела съм първата книга и нямам търпение за останалите.
- трилогията „Най – тъмните сили” – Кели Армстронг. Това е друга трилогия, на която съм хвърлила око през последните дни. Не знам със сигурност дали ще ми хареса, но по резюмето ми се струва интересна и мога поне да я започна.
- последната книга от поредицата „Кръвни връзки” – Ришел Мийд. НЯМАМ ТЪРПЕНИЕ за тази книга! Искам колкото се може по – бързо да я имам в ръцете си и да я разлиствам.

- поредицата „Стоте” – Кас Морган. Сериалът „Стоте” е един от любимите ми и въпреки че съм чувала, че книгата няма почти нищо общо, смятам, че ще се влюбя в тази поредица.
- „Аз преди теб” – Джоджо Мойс. Мисля, че премиерата на филма е тази година..? Поправете ме, ако греша. В него ще участва Сам Клафлин, който е един от най – любимите ми актьори. Чувала съм страхотни неща за книгата и нямам търпение.
- „Аз бях тук” – Гейл Форман. Четох много добри ревюта за тази книга, а и съм влюбена в стила на писане на Гейл. Нямам почти никакви съмнение, че книгата ще ми хареса.
- „Хрониките на Магнус Бейн” – Касандра Клеър. Това е един много любим герой, за когото съм страшно радостна, че има посветена цяла книга. Да не говорим, че той е живял тооолкова много, че съм сигурна, че ще се запозная със страшно интересни истории за него.

- четвърта книга от поредицата „Изборът” – Кийра Кас. Това е една от книгите, за чието предстоящо издаване съм много развълнувана. Историята на дъщерята на Америка и Максън?! Давайте я насам!
- Fangirl и Landline – Рейнбоу Роуел. Когато видях, че тези две книжки ще бъдат издадени, буквално ми идваше да пищя от радост. Надявам се да успея да си ги взема почти веднага след излизането, защото съм ужасно развълнувана за тях.
- „Кралици на красотата” – Либа Брей. Искам да прочета тази книга от доста време и силно се надявам този, или поне следващия месец да успея.
- „Най – дългото пътуване” – Никълъс Спаркс. Наскоро излезе филмът и много искам да го гледам, но не и преди книгата, разбира се. Причината да съм сигурна, че тази книга ще ми хареса е това, че всяка от книгите на Никълъс, я чувствам като топла прегръдка… Обичам го този човек!
- „Ема” – Джейн Остин. От толкова дълго време отлагам прочитането на тази книга. Защо? Нямам си идея. Харесвам стила на Джейн Остин и съм убедена, че ще ми хареса, но… Дали това, че е класика ме притеснява? Не знам…

- поредицата (?) „Пророчеството на гарвана” – Маги Стийвотър. Засега е преведена само първата книга, но мисля, че тази година ще бъде преведена и втората. Чувала съм добри неща за книгата и се надявам да ми хареса.
- „Едно лято с 20 момчета” и „Танцът на невъзможните мечти” – Сара Оклър. Всъщност съвсем скоро ще се сдобия с „Танцът на невъзможните мечти” и ще успея да я прочета до края на този месец, а колкото до „Едно лято с 20 момчета”, ами надявам се да успея да я прочета през лятото. Все пак, действието се развива през лятото и искам да съм напълно потопена в атмосферата. 

Коментари

  1. Стоте наистина няма нищо общо със сериала, бях я почнала и стилът е приятен. А "пророчеството на гарвана" е една от най-любимите ми книги и силно ти я препоръчвам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за препоръките. За "Пророчеството на гарвана" - вероятно ще изчакам да преведат и втората книга и ще си ги взема и двете.

      Изтриване

Публикуване на коментар