Favourite Female Characters

Здравейте, понеже явно трите контролни, които ще правя следващата седмица, не са ми достатъчни, реших да направя списък с всичките си любими героини, като взех идеята от Cute disaster. Няма да ги подреждам по някакъв определен ред, защото... не мога да определя коя от тях обичам повече. 


- Сидни от "Кръвни връзки". Е, може би това е първото име, което ми изниква в главата за любима героиня. Аз наистина обожавам Сидни! Дори да ме е издразнила в някой момент, бързо съм й простила, защото я обичам страшно много. 
- Роуз от "Академия за вампири". Тя е толкова... силна! А аз се възхищавам на такива хора, защото самата аз не съм. 
- Катнис от "Игрите на глада". Като заговорихме за силни хора, няма как да не се сетя и за Катнис, която много пъти ме е карала да затая дъх и да се запитам "Как го прави това момиче?!"
- Джоана от "Игрите на глада". Нея я обичам не само защото е смела, но и защото ме е разсмивала страшно много пъти.
- Изабел от "Тръпка". Дори на моменти да се държеше ужасно, аз я харесвах много повече от главната героиня (Грейс) и винаги следях с голям интерес всичко свързано с нея. Характерът й иначе на моменти беше... отвратителен, честно казано, но толкова пъти ме е разсмивала със сарказма си, че й прощавам.

- Изабел от "Реликвите на смъртните". Да, това име е популярно. Ами... Изабел... Може би в нея ме грабнаха смелостта й, жертвоготовността и силният й харектер. Бих искала да съм като нея, но... уви.
- Скарлет от "Отнесени от вихъра". Явно това е списък на всички героини от книги, на които се възхищавам, защото това е поредната силна жена. Тя разчупва стереотипите за жените от времето, в което живее и според мен това е много... вдъхновяващо.
- Анди от "Революция". Защо я обичам ли? Ами, не знам. Но докато четях книгата усещах, че съпреживявам нещата заедно с нея. 
- Айла от "Рисунка за Айла". Най - накрая героиня, която харесвам, защото прилича на мен. Харектерът й почти се доближава до моя и може би затова толкова ми допаднаха и книгата и самата героиня.
- Джун от "Легендата". Поредната героиня, на която се възхищавам за смелостта. 
- Кристал от "Саванти". Мислех, че я харесвам само заради нея и Хав като двойка, но всъщност харесвам и самата нея... характерът й и това, че е толкова твърдоглава.
- Елизабет от "Гордост и предразсъдъци". Мисля, че няма момиче, което да е прочело книгата и да не я хареса. Та това е Лизи!
- Теса от "Адски устройства". Тя също има някои общи черти от характера с мен и мисля, че я обикнах още от първата страница, в която се запознах с нея. А и също така страшно много ги обичам двамата с Уил. Уеса <3
- Ридли от "Прелестни създания". Може и да е "лошото момиче" в книгата, в буквалния смисъл, (да, тя е един от антагонистите в началото на поредицата) но я харесвам много, въпреки това. Тя също е пример за това как второстепенни героини понякога са ми по - интересни от главните.

Може и да пропускам някоя много любима героиня, но това са първите имена, които ми дойдоха на ум, когато започнах да пиша. Нека, който иска също да изреди любимите си героини :)

Коментари