Какво искам да прочета през месец март



1.Тримата мускетари - Александър Дюма. Започнах тази книга преди един ден и искам да я завърша този месец. Надявам се да ми хареса и да успея.

2.Сребристи сенки - Ришел Мийд. Чакам тази книга от тооолкова много време. Силно се надявам да си я купя този месец и да я прочета. 

3.Мисти - Джос Стърлинг. Друга дълго чакана книга. Да не говорим, че тази поредица ми става все по - интересна с всяка следваща книга. Засега любимка от героините ми е Кристал, но не се знае дали Мисти няма да ме впечатли повече.

4.Рисунка за Айла - Стефъни Пъркинс. Убедена съм, че тази книга ще ми хареса. Всеки, който е почитател на романтиката, няма как да не хареса книгите на Стефъни.

5.Ние, лъжците - Е.Локхарт. Това е последната книга за този месец, която много искам да прочета.

Това бяха книгите, които искам да прочета през месеца. Надявам се да успея, защото нямам търпение за всяка една от тях.

Коментари