Song Title Book Tag

1.Guns N' Roses - November Rain - изберете книга с тъжен край 
- "Предани" на Вероника Рот. СПОЙЛЕР! Смъртта на Трис разби сърцето ми.

2.Queen - Another One Bites the Dust - изберете книга с много убийства в нея
 - "Игрите на глада" - цялата поредица. Във всяка от книгите умираше някой, който по някакъв начин ми е станал симпатичен, а за Финик... дори не ми се говори.

3.Britney Spears - Oops!... I did it again - изберете книга, която сте препрочитали повече от веднъж 
- "Кристал" на Джос Стърлинг. Това е любимата ми книга от поредица и постоянно си препрочитам любими моменти, а наскоро дори я прочетох отново, цялата.

4.Pink Floyd - Wish You Were Here - вашата най - чакана книга 
- "Сребристи сенки" на Ришел Мийд. Вече е на книжния пазар, остава само да си я купя и да я прочета. Нямам търпение!

5.Florence & The Machine - No light, no light - изберете книга, която е била толкова лоша, че сте искали да я заключите на тъмно място и никога повече да не я погледнете 
- "Пленница на смъртта"  на Мег Кабът. Сериозно, не знам как я изтърпях тази книга. Няма да имам нищо против, ако не я видя никога повече през живота си.

6.Skylar Grey - Final Warning - изберете книга с опасен главен герой, който не искате да закачате 
- Роуз от "Академия за вампири". Обичам я точно защото може да се опълчи на всеки и не бих искала да съм около нея, когато е в лошо настроение.

7.My Chemical Romance - I'm not Okay - изберете книга, която се справя със сложни проблеми, като загуба или тормоз 
- "13 причини защо" на Джей Ашър. Това са 13 души виновни за самоубийството на едно момиче, като обвинителят е самата тя. Книгата се занимава и с още доста сериозни теми, освен самоубийството на Хана (главната героиня).

8.Linkin Park - Breaking the Habit - изберете книга, която е извън вашата комфортна зона, но все пак ви е харесала 
- "Скрита камера" на Джули Гаруд. Не чета трилъри и мистерии, защото не ги харесвам, но тази книга беше доста добра. Не бих казала, че се подрежда сред любимите ми заглавия, но определено ми беше приятно да я чета.

9.Troye Sivan - Happy little Pill - изберете книга, която ви прави щастливи 
- "Теория за любовта от пръв поглед" на Дженифър Смит. През цялото време, докато четох тази книга, се усмихвах. Беше много сладка любовна история, която се развива за съвсем кратко време и имах чувството, че съм там с тях и изпитвам същите емоции, които и те. Мисля, че и в най - лошия ми ден, тази книга би подобрила настроението ми.

10.Ladyhawk - Dusk Till Dawn - изберете книга, която сте прочели за един ден / една нощ 
- "Нещата, на които не ни учат в училище" на Емил Конрад. Не само, че е кратка като съдържание, но е и много приятна за четенете. Отне ми около час и половина да я прочета и беше разпускащо. Хареса ми.

Коментари